Χέις-Ντέιβις: «Κάναμε πολύ καλή δουλειά στην άμυνα» - Τα highlights του Αμερικανού (vids)
Ο Νάιτζελ Χέις-Ντέιβις μίλησε για την πολύ καλή δουλειά στην άμυνα που έκανε ο Παναθηναϊκός και την ένταση που είναι σημαντικός παράγοντας, μετά την ισοφάριση του Παναθηναϊκού σε 1-1 κόντρα στον Ολυμπιακό.