Μετά τη λήξη του αγώνα της GBL Άρης-ΑΕΚ, τα κορίτσια του Άρη σήκωσαν το τρόπαιο και τιμήθηκαν για τη σημαντική αυτή διάκριση, που ξαναφέρνει το τμήμα στην Α1 μετά από εννιά χρόνια.
Αρκετός κόσμος του Άρη παρέμεινε μετά το τέλος της αναμέτρησης με την ΑΕΚ στο «Nick Galis Hall» για να τιμήσει την αήττητη ομάδα των Γυναικών.
Η photo gallery από την απονομή στην ομάδα μπάσκετ γυναικών του Άρη:









