Η Σελέν Ερντέμ θα βρίσκεται στο «τιμόνι» του Παναθηναϊκού και την ερχόμενη σεζόν όπως είχε συμφωνηθεί και πλέον ανακοινώθηκε κι επίσημα.
Σε δηλώσεις που έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας της, η προπονήτρια του Παναθηναϊκού, εξέφρασε την περηφάνειά της που βρίσκεται στον Παναθηναϊκό και έδωσε το σύνθημα για τη σεζόν που έρχεται.
Οι δηλώσεις της Σελέν Ερντέμ:
«Είμαι στο σπίτι μου και θα είμαι πάντα περήφανη που εκπροσωπώ αυτόν τον σπουδαίο Σύλλογο και φοράω αυτά τα χρώματα.
Από τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο μέχρι τους παίκτες και τους απίστευτους οπαδούς μας, είμαστε ενωμένοι και ενωμένες με έναν στόχο: να πετύχουμε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στη νέα σεζόν. Ανυπομονώ να παλέψουμε μαζί για νέες νίκες.
Με το ίδιο πάθος, την ίδια πίστη πάντα μπροστά, πάντα με στόχο την κορυφή.»