Παναθηναϊκός για το πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών: "Δεν θα προδώσουμε τις αρχές μας"

Παναθηναϊκός για το πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών: "Δεν θα προδώσουμε τις αρχές μας"

Με ανακοίνωση που εξέδωσε έπειτα από τη γνωστοποίηση της απονομής του τίτλου στην Α1 Γυναικών στον Αθηναϊκό, ο Παναθηναϊκός επέμεινε στις θέσεις που είχε για την αποχώρησή του από τον πρώτο τελικό.

"Δεν θα προδώσουμε τις αρχές μας" τονίζει στην ανακοίνωσή του και προσθέτει ότι με δικούς του πόρους θα διεκδικήσει τους τίτλους στα γήπεδα την επόμενη σεζόν".

Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού:

"Η διοίκηση του μεγαλύτερου και πολυνίκη ελληνικού Συλλόγου, έχει πρώτιστη υποχρέωση την προάσπιση των φιλάθλων και των αξιών του ΑΟ. Για κανένα πρωτάθλημα, ως εκ τούτου, δεν πρόκειται να προδώσουμε τις αρχές μας.

Ο Παναθηναϊκός είναι ο κόσμος του. Εμείς θα συνεχίσουμε την πορεία μας ακόμα πιο ισχυροί. Ακόμα περισσότερο ενωμένοι.

Κόσμος, ομάδα και διοίκηση θα παραμείνουμε συσπειρωμένοι και με τους πόρους τους δικούς μας και των φιλάθλων μας θα κάνουμε αυτό που πρέπει για να εμφανιστούμε την επόμενη σεζόν μια γροθιά διεκδικώντας και κατακτώντας τους τίτλους μέσα στο γήπεδο κι όχι στα γραφεία των αθλητικών δικαστών.

Κι αυτό αποτελεί δέσμευση και θα το διαπιστώσουν όλοι άμεσα".