Η ομάδα της Προύσας ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία με τον Ιταλό προπονητή, για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Μετά από τη χρονιά του στον ΠΑΟΚ (2024/25) ο Καντσελιέρι επέστρεψε στην πατρίδα του για την Τρέντο, την οποία οδήγησε φέτος στο EuroCup και στα ιταλικά playoffs.
Στο πρωτάθλημα η Τρέντο έχασε στη φάση των "8" των playoffs από τη Βίρτους Μπολόνια με 3-2.
Στο EuroCup αποκλείστηκε στους "8" με μια εκτός έδρας ήττα, 76-77 από την Μπεσίκτας.
Ο Μάσιμο Καντσελιέρι, πλέον γυρίζει ξανά "σελίδα" και φεύγει μετά από έναν χρόνο από την Ιταλία, με προορισμό την Τόφας.
