Στον πρώτο αγώνα μεταξύ των δύο ομάδων στην προημιτελική φάση των playoffs, οι παίκτες των δύο ομάδων συνεπλάκησαν με αποτέλεσμα να αποβληθούν 11 παίκτες!
Από τη γηπεδούχο Οβαρένσε αποβλήθηκαν πέντε παίκτες και τη συμμετοχή τους στη συμπλοκή και άλλοι έξι από τη φιλοξενούμενη Οβαρένσε.
Όπως αναφέρουν πορτογαλικά ΜΜΕ, η ένταση μεταφέρθηκε αργότερα και στην εξέδρα, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν άνδρες ασφαλείας του γηπέδου.
Μάλιστα το επεισόδιο προκάλεσε την αντίδραση της πορτογαλικής υπηρεσίας καταπολέμησης βίας στον αθλητισμό, που σήμερα θα στείλει φάκελο με όσα συνέβησαν σε αρμόδια εισαγγελία.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε αργότερα με νίκη της γηπεδούχου, 93-79.
Δείτε στην ανάρτηση video από τη συμπλοκή των παικτών: