Στο ραντεβού με τον CEO της EuroLeague θα δώσει το «παρών» ο Ρίτσαρντ Σιάο, ο οποίος θα ταξιδέψει στην πρωτεύουσα αποκλειστικά γι’ αυτόν τον σκοπό.
Μαζί του θα βρίσκονται ο Αγαπητός Διακογιάννης (διευθύνων σύμβουλος της ΚΑΕ) και ο general manager Νίκος Ζήσης.
Η συνάντηση έχει κυρίως χαρακτήρα γνωριμίας, στο πλαίσιο επαφών που πραγματοποιεί η EuroLeague και με άλλους συλλόγους του ευρωπαϊκού μπασκετικού χώρου.
Παράλληλα, οι δύο πλευρές αναμένεται να συζητήσουν και τη μελλοντική προοπτική του συλλόγου, καθώς στον Άρη υπάρχει πλέον ξεκάθαρη φιλοδοξία για αγωνιστική και οργανωτική αναβάθμιση, με μακροπρόθεσμο στόχο την επιστροφή στην ελίτ.