Στη συνέντευξη Τύπου που έγινε νωρίς το Σάββατο στο T-Center για τον τελικό μεταξύ Ολυμπιακού-Ρεάλ Μαδρίτης ο ομογενής γκαρντ δήλωσε
«Είμαι ενθουσιασμένος που πάμε σε αυτόν τον τελικό. Είναι ευλογία και ευκαιρία να παίζουμε αυτόν τον τελικό στην χώρα μας, μπροστά στο κοινό μας.
Δεν έχουν αλλάξει πολλά από τα προηγούμενα Final 4. Παίζουμε μαζί εδώ και χρόνια, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και το θέμα είναι τι προσαρμογές θα κάνουμε απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα.
Χρειάζονται χρόνια δουλειάς για να φτάσεις σε μια τέτοια στιγμή. Ευχαριστώ τον κόουτς Μπαρτζώκα που μου έδωσε την ευκαιρία και είμαστε εδώ στην ευκαιρία που περιμέναμε σε όλη τη διάρκεια της σεζόν».