Ο Ολυμπιακός κέρδισε τη Ρεάλ Μαδρίτης με 92-85 και κατέκτησε το τέταρτο ευρωπαϊκό της ιστορίας του την Κυριακή.
Ο σπουδαίος παλαίμαχος παίκτης του Ολυμπιακού, Έντι Τζόνσον, με ανάρτησή του στα social media, συνεχάρη τόσο τον Ολυμπιακό, όσο και τον Εβάν Φουρνιέ για αυτό το σπουδαίο κατόρθωμα.
Όσα ανέφερε ο Έντι Τζόνσον:
«Συγχαρητήρια – Συγχαρητήρια – Συγχαρητήρια! – Μεγάλοι Κόκκινοι»
Η ανάρτησή του:
{https://x.com/Jumpshot8/status/2058670631991103797}
Τα συγχαρητήρια και στον Εβάν Φουρνιέ:
«Μεγάλος κόκκινος. Είμαι υπερήφανος Ολυμπιακέ»
Η σχετική ανάρτηση:
{https://x.com/Jumpshot8/status/2058798033039753700}