Ήδη άρχισε αποστολή εισιτηρίων σε φιλάθλους που τα αγόρασαν και είχε καθυστερήσει η παραλαβή τους, λόγω αδυναμίας διασταύρωσης στοιχείων για την ταυτοποίηση των θεατών.
Υπολογίζεται πώς όσοι φίλαθλοι, του Ολυμπιακού και της Φενέρμπαχτσε δεν είχαν λάβει ακόμα το εισιτήριο που έχουν αγοράσει, θα το ΄χουν στα mail τους εντός των επόμενων ωρών και κυρίως, πριν από την έναρξη του αγώνα της Παρασκευής, τον πρώτο ημιτελικό, ώστε να εισέλθουν στο T-Center.
Συγκριτικά με το σύνολο των φιλάθλων που θα παρακολουθήσουν τους ημιτελικούς, υπολογίζεται πώς είναι μικρή η μερίδα όσων δεν είχαν λάβει ακόμα τα απαραίτητα στοιχεία από τη EuroLeague, για την είσοδό τους στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων.