Ανήμερα των 32ων γενεθλίων του, ο Αμερικανός γκαρντ είπε "αντίο" στον Ερυθρό Αστέρα και μετά από λίγες ώρες η σερβική ομάδα έκανε την παρακάτω ανάρτηση:
"Ο πρώην πρώτος σκόρερ μας Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ δεν θα φορέσει τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα την επόμενη σεζόν. Με την ερυθρόλευκη φανέλα πέρασε δύο σεζόν και έπαιξε σε 132 αγώνες.
Ο Ερυθρός Αστέρας εύχεται υγεία, ευτυχία και αθλητικές επιτυχίες στον Κόντι στη συνέχεια της καριέρας του.
Ευχαριστούμε, Κόντι".
{https://twitter.com/kkcrvenazvezda/status/2061462124996579416}
Νωρίτερα, ο Ερυθρός Αστέρας ευχήθηκε χρόνια πολλά στον Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ:
{https://twitter.com/kkcrvenazvezda/status/2061365091476344948}