Ο Ολυμπιακός για τέταρτη φορά στην ιστορία του στέφθηκε πρωταθλητής Ευρώπης με νίκη κόντρα στη Ρεάλ με 92-85.
Ο Εβάν Φουρνιέ ήταν εξαιρετικός και η EuroLeague τον ανέδειξε MVP του Final-4.
Ο Γάλλος τελείωσε τον αγώνα με 20 πόντους, 5 ριμπάουντ και 4 ασίστ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Φουρνιέ μετά την κατάκτηση της EuroLeague:
Για το ότι λέγεται πλέον πρωταθλητής Ευρώπης: «Ακούγεται υπέροχο. Τρομεροί οπαδοί. Θέλω να πω ευχαριστώ στους οπαδούς, στην ομάδα. Ήταν πολύ δύσκολο μας, αλλά ήταν αδύνατο να χάσουμε με αυτόν τον κόσμο».
Για το αν πήρε κίνητρο από πέρσι: «Δεν πήρα από πέρσι κίνητρο. Πήρα από αυτό που συμβαίνει με τον κόσμο».