Πλησιάζει η μεγάλη ώρα για το Final-4 της Αθήνας, αρχής γενομένης με τον ημιτελικό του Ολυμπιακού με τη Φενέρμπαχτσε (22/5, 18:00).
Όπως ενημέρωσε στα social media, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον Τσους Μπουένο, ενόψει του Final-4 στο T-Center.
Το μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη:
«Σπουδαία συνάντηση με τον Τσους Μπουένο ενόψει του F4 της EuroLeague που έρχεται στην Αθήνα. Ένα σημαντικό γεγονός για την Ελλάδα, με εκατομμύρια οπαδούς να παρακολουθούν σε περισσότερες από 200 χώρες.
Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε αθλητές, οπαδούς, τα μέσα ενημέρωσης και να αναδείξουμε τη φιλοξενία, τον δυναμισμό και την ενέργεια της Αθήνας.»
Η σχετική ανάρτηση:
{https://x.com/PrimeministerGR/status/2056984782358159452}