Η Φενέρμπαχτσε ετοιμάζεται για τον μεγάλο ημιτελικό κόντρα στον Ολυμπιακό στο T-Center (22/5, 18:00).
Η αποστολή των Τούρκων αναχώρησε από την Κωνσταντινούπολη, με τελικό προορισμό την Αθήνα και το Final-4 της EuroLeague.
Όπως αναφέρει στα social media η τουρκική ομάδα: «Η μέρα αυτή ήρθε. Το ταξίδι προς την Αθήνα ξεκίνησε».
Μάλιστα, πριν την αναχώρηση, η αποστολή της ομάδας χαιρέτησε τον πρόεδρο της, τον Σαντετίν Σαράν.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:
{https://x.com/FBBasketbol/status/2057096174822195298}
{https://x.com/FBBasketbol/status/2057099762235543561}
{https://x.com/FBBasketbol/status/2057103640884650115}