Η ανακοίνωση της Φενέρ:
"Σε ευχαριστούμε για όλα, Σκότι Γουίλμπεκιν!
Η Φενέρμπαχτσε συμφώνησε από κοινού να λύσει το συμβόλαιο του Σκότι Γουίλμπεκιν, ο οποίος εντάχθηκε στην ομάδα μας τη σεζόν 2022-23 και συνέβαλε σε πολλές επιτυχίες κατά τη διάρκεια των τεσσάρων σεζόν του με τη φανέλα μας.
Ευχαριστούμε τον Σκότι Γουίλμπεκιν για τη συνεισφορά του στην ομάδα μας και του ευχόμαστε επιτυχία στην επόμενη φάση της καριέρας του."
{https://twitter.com/FBBasketbol/status/2038636317446201590}