Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR έκανε λόγο για "πίκρα" στην πρώτη ανάρτησή του σε ΜΚΔ τα ξημερώματα της Πέμπτης, έπειτα από τον αποκλεισμό.
Σε story που ανέβασε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ανέφερε:
«Να σου πω όμως κάτι, η πίκρα με πίκρα περνάει. Από αυτές τις πίκρες έχουμε φάει πολλές, ξέρουμε να γυρίζουμε».