Με αφορμή όσα είπε χθες το βράδι στη Μαδρίτη ο Σκαριόλο, ο Γιαννακόπουλος πόσταρε απόσπασμά τους στα ελληνικά και έγραψε:
"Στον Παναθηναϊκό είναι οι τρελοί που μιλούν πρώτοι.
Ξέρετε… αυτοί που «βάφτηκαν» κακοί, που παίρνουν τα διάφορα πρόστιμα και τιμωρίες. Και μετά… η ιστορία μιλάει από μόνη της.
Παίκτες, προπονητές, σύλλογοι, όλοι, πέρα από το να βλέπουν, μιλούν για τα προφανή. Είτε βάλτε πρόστιμο σε όλους μας μέχρι να μην έχετε άλλο περιεχόμενο, ή κοιτάξτε σοβαρά το θέμα”.
Το μεγαλύτερο κλαμπ στον κόσμο που ποτέ δεν μιλά, έφτασε στο σημείο να διαμαρτύρεται δημόσια”.
Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου σε ΜΚΔ:

