Oι δηλώσεις του Γκριγκόνις:
Για το παιχνίδι με τη Χάποελ:
«Οπως πάντα είναι δύσκολο εκτός έδρας. Είναι μια καλή επιθετικά ομάδα και θα έλεγα ότι είναι παρόμοια με εμάς, οπότε θα είναι ένα πολύ καλό ματς».
Για την κατάστασή του:
«Δεν παίζω πολύ φέτος. Νιώθω τον εαυτό μου έτοιμο τους τελευταίους 2-3 μήνες και ναι νιώθω καλά».
Για την παρουσία του κόντρα στη Μονακό:
«Αγωνίστηκα μερικά λεπτά, ό,τι ευκαιρία μου δώσει ο προπονητής θα την αξιοποιήσω. Δουλεύω διαρκώς με τον εαυτό μου για να νιώθω άνετος».
Για υπόλοιπα παιχνίδια της κανονικής περιόδου:
«Είναι απλό, εάν κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια, θα πάμε ψηλά. Προσωπικά δεν κοιτάζω ποτέ τη βαθμολογία, το βλέπω αγώνα με τον αγώνα. Εάν χρειαστεί να μετρήσουμε αγώνες και πόντους, αυτό είναι κάτι που θα το κάνετε εσείς».