Οι "ερυθρόλευκοι" έκαναν το σύντομο... ταξίδι από τον Πειραιά στην Αθήνα.
Ο αρχηγός Κώστας Παπανικολάου ήταν ο πρώτος παίκτης του Ολυμπιακού που έκανε check-in στο ξενοδοχείο των παικτών στην Αθήνα, όπου τους υποδέχτηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball, Τσους Μπουένο.
Είναι η πέμπτη συνεχόμενη συμμετοχή του Ολυμπιακού σε Final Four και οι παίκτες έδειχναν χαλαροί και με καλή διάθεση.
Δύο μέρες έμειναν για τον ημιτελικό του Ολυμπιακού κόντρα στη Φενέρμπαχτσε (22/5, 18:00), στο T-Center.
Δείτε φωτογραφίες από την άφιξη του Ολυμπιακού στο ξενοδοχείο:



















