Συμπληρώθηκαν 13 χρόνια από την κατάκτηση του τρίτου ευρωπαϊκού για τον Ολυμπιακό στο Λονδίνο.
Νικώντας κατά σειρά την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και τη Ρεάλ Μαδρίτης στο Final-4, η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα έκανε το back to back και έφτασε τα τρία ευρωπαϊκά τρόπαια.
Σχετική ανάρτηση έκαναν οι "ερυθρόλευκοι" στα social media, θέλοντας να υπενθυμίσουν το έπος του Λονδίνου και να... δώσουν το σύνθημα για τη συνέχεια.
{https://x.com/Olympiacos_BC/status/2054088810636447849}