Μετά την υπογραφή της Φενέρμπαχτσε και της Βιλερμπάν, μόνο η Ρεάλ Μαδρίτης από τους μετόχους δεν είχε υπογράψει το δεκαετές συμβόλαιο με τη EuroLeague.
Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα της ισπανικής «As», οι Μαδριλένοι θα παραμείνουν εν τέλει στην EuroLeague και τη νέα σεζόν, βάζοντας την υπογραφή στο συμβόλαιο με τη EuroLeague Commercial Assets (ECA).
Έτσι, μετά την διαφαινόμενη υπογραφή της Ρεάλ Μαδρίτης και οι 13 μέτοχοι της EuroLeague ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους. Οι υπόλοιπες 12 ομάδες είναι η Βιλερμπάν, η Φενέρμπαχτσε, η Μπαρτσελόνα, η Μπασκόνια, η Μακάμπι Τελ Αβίβ, η Αναντολού Εφές, η ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η Ζάλγκιρις, η Μπάγερν και η Αρμάνι Μιλάνο.
Η ανάρτηση της «As»: