Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε σήμερα κι επίσημα τη λύση της συνεργασίας του με τον Σάσα Ομπράντοβιτς, η οποία αποφασίστηκε έπειτα από τον αποκλεισμό του από την Παρτιζάν, στα playoffs της Αδριατικής Λίγκας.
Τον ρόλο του πρώτου προπονητή αναλαμβάνει ο Μίλαν Τόμιτς και θα κοουτσάρει την ομάδα στα playoffs του σερβικού πρωταθλήματος.
Ο Ομπράντοβιτς ανέλαβε τον Ερυθρό Αστέρα στην αρχή της σεζόν, αντικαθιστώντας τον Γιάννη Σφαιρόπουλο.
Η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα:
{https://x.com/kkcrvenazvezda/status/2058514351900721541}