Με μια ανάρτησή του στο instagram, ο Χρήστος Μυριούνης, ο οποίος αγωνίστηκε στον Παναθηναϊκό από το 1991 ως το 1996, άσκησε έντονη κριτική σε Αταμάν και παίκτες.
Συγκεκριμένα, χαρακτήρισε τον Τούρκο προπονητή «τραγικό» και τους παίκτες των πρασίνων «ασεβείς».
Δείτε την ανάρτηση: