Δυο μέρες έμειναν για τον ημιτελικό του Ολυμπιακού κόντρα στη Φενέρμπαχτσε (22/5, 18:00), για το Final-4 της Αθήνας και οι αποστολές των ομάδων βρίσκονται ήδη στο ξενοδοχείο.
Η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα έφτασε πρώτη στο ξενοδοχείο της Αθήνας όπου θα καταλύσει τις επόμενες ημέρες ενόψει του Final-4.
Εξάλλου, η αποστολή του Ολυμπιακού χρειάστηκε να διανύσει λιγότερα από 10 χιλιόμετρα με το πούλμαν από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μέχρι το ξενοδοχείο, που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας.
Δείτε μέσα από το OlympiacosBC TV όλη τη διαδρομή της αποστολής των "ερυθρολεύκων" από το ΣΕΦ στο ξενοδοχείο του Final-4: