Δυο μέρες έμειναν για τον μεγάλο ημιτελικό του Ολυμπιακού κόντρα στη Φενέρμπαχτσε (22/5, 18:00), για το Final-4 της Αθήνας.
Η ερυθρόλευκη ΚΑΕ δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο δείχνει την ολοκλήρωση της τελευταίας προπόνησης στο ΣΕΦ, ενόψει της μεγάλης διοργάνωσης.
Το μήνυμα του Ολυμπιακού ήταν: «Πλήρως αφοσιωμένοι. Συγκεντρωμένοι στον στόχο.»
Το βίντεο που δημοσίευσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός:
{https://twitter.com/Olympiacos_BC/status/2057079590913212438}