Αφού η φιέστα στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά κράτησε μέχρι το πρωί, ο Ολυμπιακός δημοσίευσε την καλημέρα του όπως συνηθίζει έπειτα από τους αγώνες, με μια χαρακτηριστική φωτογραφία!
Άυπνοι μεν, προφανώς κουρασμένοι αλλά κυρίως... ευτυχισμένοι ποζάρουν στον φακό με το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ευρώπης ο Κώστας Παπανικολάου, ο Σάσα Βεζένκοφ και ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης!
Είναι πλέον πρωί Δευτέρας, έχει ξημερώσει για τα καλά κι οι τρεις συμπαίκτες στον Ολυμπιακό, με τα... κασκόλ τους και το τρόπαιο, ζουν ακόμα στιγμές από αυτές που μένουν χαραγμένες στις μνήμες για μια ζωή!
Δείτε την ανάρτηση του Ολυμπιακού:
{https://x.com/Olympiacos_BC/status/2058757867843277178}