Οι ιδιοκτήτες της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ απέδειξαν ξανά ότι βρίσκονται στο πλευρό της ομάδας.
Η ανάρτηση του Ολυμπιακού:
«Οι Πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας, την παραμονή της μεγάλης μάχης με τη Fenerbahce στον ημιτελικό του Final Four της Ευρωλίγκας».