Όπως ανακοίνωσε σήμερα η ΚΑΕ Ολυμπιακός, έγινε sold out σε έναν ακόμα εντός έδρας αγώνα του Ολυμπιακού για την Ευρωλίγκα.
Οι "ερυθρόλευκοι" θα φιλοξενήσουν τη Ρεάλ Μαδρίτης σε ένα καθοριστικό παιχνίδι στην 36η αγωνιστική της κανονικής περιόδου και το ΣΕΦ θα είναι κατάμεστο!
Η ενημέρωση του Ολυμπιακού:
"Και στον αγώνα με την Ρεάλ Μαδρίτης το ΣΕΦ θα είναι γεμάτο!
Τα εισιτήρια για την αναμέτρηση της 36ης αγωνιστικής (07/04, 21.15) της Ευρωλίγκα με την ισπανική ομάδα εξαντλήθηκαν!
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!"