Η αντιπροσωπεία του Ολυμπιακού έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου μαζί με το τρόπαιο της EuroLeague το οποίο κατέκτησε την Κυριακή στον τελικό του Final-4.
Οι πρόεδροι της ΚΑΕ, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, ο αντιπρόεδρος Γιώργος Σκινδήλιας, ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιώργος Μπαρτζώκας, κι εκ μέρους των παικτών, ο αρχηγός, Κώστας Παπανικολάου και ο Τόμας Γουόκαπ, συζήτησαν με τον Πρωθυπουργό, που τους συνεχάρη για τη μεγάλη επιτυχία της ομάδας.
Ο Ολυμπιακός δώρισε στον Κυριάκο Μητσοτάκη μια μπάλα με τις υπογραφές όλων των παικτών, ενώ σε μια συμβολική κίνηση, ο Γιώργος Μπαρτζώκας δώρισε στον Πρωθυπουργό μια κασετίνα που είχε σκακιέρα και μια σημαία του Ολυμπιακού.
Δείτε τη photo gallery:













Δείτε και το σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ:
{https://exchange.glomex.com/video/v-div2kzv2cw41?integrationId=40599z1skli3nleq}