Με τίτλο, «Κάπου σε μια παλιά κασέτα…» και με μουσικό "χαλί" το «Σ' αγαπώ», που ερμηνεύουν ο Αντώνης Ρέμος και η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, το video καταγράφει τις στιγμές ευτυχίας που έζησαν οι "ερυθρόλευκοι" με αφετηρία το T-Center και τερματικό σταθμό το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
Εκεί που κλείνει το video, με τη συναισθηματική φόρτιση του Σάσα Βεζένκοφ.
Δείτε το video του Ολυμπιακού: