Ο Γάλλος σέντερ έστειλε μήνυμα ενότητας ανεβάζοντας τρία stories. Στο πρώτο ανέβασε το σήμα του Παναθηναϊκού, στο δεύτερο μια ομαδική φωτογραφία με όλους τους παίκτες και στο τρίτο το κατάμεστο T-Center.
Θυμίζουμε ότι, ο Χολμς μετά την ήττα-αποκλεισμό του Παναθηναϊκού από τη Βαλένθια έκανε μία ανάρτηση με γελάκια, όμως μετά από μερικές ώρες την έσβησε.
Τα τρία stories που έκανε ο Λεσόρ:


