Ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός και νίκησε τη Φενέρμπαχτσε με σκορ 79-61 και θα δώσει το «παρών» στον τελικό της Κυριακής (24/5, 21:00).
Ο Άλεκ Πίτερς ήταν... άχαστος με 17 πόντους, από 4/4 δίποντα και 3/3 τρίποντα!
Ο Αμερικανός φόργουορντ εμφανίστηκε συγκρατημένος μετά το τέλος του αγώνα, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματικότητα της ομάδας του, αλλά και για την ξεκούραση που χρειάζονται, ενόψει τελικού.
Οι δηλώσεις του Πίτερς:
«Αυτές είναι πραγματικά ξεχωριστές στιγμές. Ξεκινήσαμε το ματς όπως θέλαμε ακριβώς, ήμασταν πολύ συγκεντρωμένοι. Ήμασταν αποτελεσματικοί. Όποιος είναι πιο αποτελεσματικός, κερδίζει».
Και συμπλήρωσε:
«Ήταν μια μάχη, μας έβαλαν προβλήματα, γιατί είναι μια καλή ομάδα. Όμως, ήμασταν από πάνω. Πρέπει να ηρεμήσουμε ενόψει Κυριακής, να κοιμηθούμε καλά, να ξεκουραστούμε».