Στο ημίχρονο του Game 5, το βράδι της Τετάρτης, ο Ρικ Πιτίνο που προφανώς παρακολουθεί από τις ΗΠΑ τον αγώνα, έγραψε στο X:
“Πάμε Παναθηναϊκέ, πίσω με 12 δεν είναι πρόβλημα – η κρέμα ανεβαίνει στο δεύτερο μέρος. Πάμε”, εννοώντας πώς στο δεύτερο μέρος η ποιότητα του Παναθηναϊκού μπορεί να φανεί και να ανατραπεί η διαφορά των 12 πόντων, αφού το σκορ ήταν στο 35-23 για τους Ισπανούς.
Δείτε την ανάρτηση του Ρικ Πιτίνο:
{https://x.com/RealPitino/status/2054651210691416467}