Οι δηλώσεις του κόουτς της ΑΕΚ στην ΕΡΤ:
"Όταν ο Ολυμπιακός παίζει 40 λεπτά δυνατά, όλα είναι περιορισμένα. Είχαμε κάποια κομμάτια που παίξαμε καλά σε άμυνα και επίθεση. Αμυντικά θα μπορούσαμε να τα πάμε και καλύτερα.
Θέλουμε πάντα να είμαστε ανταγωνιστικοί. Πλεονέκτημα έχουν οι ομάδες που έχουν βάθος στον πάγκο. Δεν μπορούμε να έχουμε διάρκεια 40 λεπτά όπως ο Ολυμπιακός.
Ο Ολυμπιακός έβαλε σήμερα τρεις παίκτες, τρία καινούργια παιδιά που δεν έχουν παίξει, οι οποίοι είναι πολυτέλεια για εμάς. Οπότε τι λέμε τώρα, τέτοια ώρα; Ότι κάποια διαστήματα παίξαμε καλά σε άμυνα και επίθεση ναι, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε διάρκεια".
{https://exchange.glomex.com/video/v-diukjijmxj0p?integrationId=40599z1skli3nleq}