Έπειτα από το τέλος του αγώνα, ο Σέρτζιο Σκαριόλο στάθηκε στο χαμένο τρίποντο στο τέλος, με το οποίο η Ρεάλ θα μπορούσε να είχε ισοφαρίσει.
Αναλυτικά όσα είπε: «Σταθήκαμε πολύ καλά. Χάσαμε ένα τρίποντο για να ισοφαρίσουμε. Ο Ολυμπιακός είναι τεράστια ομάδα. Τους δίνω τα εύσημα αλλά είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου. θα επιστρέψουμε».