Στη σημερινή Media Day των "ερυθρόλευκων" ο Αμερικανός σέντερ είπε:
«Απλώς πρέπει να βγούμε στο παρκέ και να είμαστε ο εαυτός μας. Είναι μια ομάδα που παλεύει. Πρέπει να παίξουμε physical και να επιβάλουμε το δικό μας στυλ μπάσκετ».
Σε ερώτηση για το πώς ένιωσε παρακολουθώντας το χθεσινό παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε από τον πάγκο, ο Ταϊρίκ Τζόουνς σχολίασε:
«Είναι δύσκολο, αλλά καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω, ούτε κάποιος άλλος.
Αυτοί είναι οι κανονισμοί. Είναι σίγουρα δύσκολο να μην μπορείς να βγεις στο παρκέ και να παίξεις».