Η Ρεάλ Μαδρίτης ηττήθηκε στον τελικό της EuroLeague από τον Ολυμπιακό με 92-85 και κατέκτησε το τέταρτο ευρωπαϊκό της ιστορίας του.
Ο Έντι Ταβάρες δεν αγωνίστηκε στο Final-4, καθώς τραυματίστηκε στη σειρά των playoffs με τη Χάποελ Τελ Αβίβ, ωστόσο ο σέντερ από το Πράσινο Ακρωτήρι ήταν εκεί για να στηρίξει τους συμπαίκτες του.
Μετά τον χαμένο τελικό, ο Ταβάρες έκανε το δικό του σχόλιο, με ανάρτηση στα social media.
Το μήνυμά του:
«Είμαι ακόμα άφωνος. Πώς είναι δυνατόν να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό και αυτοί να μην νοιάζονται καθόλου για τις θυσίες που έχεις κάνει; Θα επιστρέψουμε».
Η σχετική ανάρτηση:
{https://x.com/waltertavares22/status/2058990956913803323}