Η κάμερα του Ολυμπιακού κατέγραψε τις στιγμές, ενώ στην ανάρτηση του video, η ΚΑΕ Ολυμπιακός σημειώνει:
"Αυτοί που επιμένουν, γράφουν ιστορία…
Οι Πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, πάτησαν χθες (28/05) -πριν από το τζάμπολ της αναμέτρησης με την ΑΕΚ- το παρκέ του ΣΕΦ, κρατώντας στα χέρια τους το τρόπαιο της Ευρωλίγκας.
Λίγα λεπτά αργότερα, μέσα σε αποθέωση, αποκαλύφθηκε το λάβαρο του 4ου ευρωπαϊκού, θυμίζοντας σε όλους πως οι κορυφές κατακτώνται με πίστη, υπομονή και επιμονή."
Δείτε το video του Ολυμπιακού: