Αναλυτικά όσα είπε o 34χρονος Καναδός γκαρντ: «Νιώθω καλά. Ετοιμάζομαι για αυτό. Θέλω να απολαύσω τη στιγμή. Ξέρουμε πως θα είναι μια μάχη με τη Φενέρ. Πρέπει να εκτελέσουμε το πλάνο μας. 1000% θέλω να βοηθήσω. Θέλουμε να κερδίσουμε και θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε. Ξέρω ότι θα είναι μια σκληρή μάχη και θα πρέπει να έχουμε μεγάλη ενέργεια. Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να κερδίσουμε».