Με ανάρτησή του στα ΜΚΔ, ο MVP της σεζόν στη EuroLeague, Σάσα Βεζένκοφ, μοιράστηκε με τους ακολούθους του σκέψεις και συναισθήματα για την κατάκτηση της EuroLeague.
Συγκεκριμένα έγραψε:
«Μετά τις απογοητεύσεις των τελευταίων ετών, όλοι μας νιώσαμε το βάρος της προσδοκίας.
Πιέσαμε τους εαυτούς μας στα όρια και παλέψαμε μέσα από τις πιο σκοτεινές στιγμές για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.
Αυτό δεν ήταν ποτέ ένα βάρος που μπορούσε να κουβαλήσει ένα άτομο μόνο του.
Σταθήκαμε ώμο με ώμο, ως ομάδα, ως μια μεγάλη οικογένεια, και μαζί, τα καταφέραμε.
Για τους καλύτερους φιλάθλους στον κόσμο, δεν υπάρχουν λόγια, για να σας ευχαριστήσουμε αρκετά.
Εσείς κάνατε εκείνη τη νύχτα αξέχαστη. Συνεχίζουμε να πολεμάμε.
Ας συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία μαζί.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ».
H ανάρτηση του Σάσα Βεζένκοφ: