Έπειτα από τις διαβουλεύσεις που προηγήθηκαν, η FIBA Europe ενέκρινε στο κεντρικό της συμβούλιο την αύξηση του αριθμού των ομάδων που μετέχουν στη δεύτερη διοργάνωσή της, το FIBA Europe Cup.
Έτσι τη νέα αγωνιστική περίοδο (2026/27) οι ομάδες που θα αγωνιστούν στους ομίλους της κανονικής περιόδου θα είναι 48, από 40 που ήταν έως το 2025/26.
Θα αλλάξει μάλιστα και ο καταρτισμός των ομίλων, καθώς αντί για δέκα ομίλους των τεσσάρων ομάδων, η Α' φάση θα έχει οκτώ ομίλους με έξι ομάδες ο καθένας.
Όπως ίσχυε και φέτος, οι δύο πρώτοι κάθε ομίλου θα συνεχίζουν στην επόμενη φάση.