Ο γκαρντ του ΠΑΟΚ έκανε δηλώσεις στην ΕΡΤ με τη λήξη του αγώνα και ανέφερε:
"Παλέψαμε σκληρά, κερδίσαμε το παιχνίδι. Η Μπιλμπάο είναι μια καλή ομάδα, είμαστε ικανοποιημένοι για την διαφορά των έξι πόντων. Ο Τζαβόρσκι μας δημιούργησε αρκετά προβλήματα.
Είμαι χαρούμενος για τον τρόπο που παίξαμε.
Το μπάσκετ δεν είναι τέλειο άθλημα. Κάναμε ορισμένα λάθη, υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε καλύτερα. Ωστόσο, έχουμε παιχνίδι το Σάββατο.
Φυσικά και πιστεύω πως μπορούμε να κατακτήσουμε τον τίτλο".
Για την παρουσία του αδερφού του στη Θεσσαλονίκη ο Ταϊρί είπε:
"Αισθάνομαι καλά. Είναι μεγάλη βοήθεια για εμένα, μου δίνει αυτοπεποίθηση που βρίσκεται δίπλα μου και τον αγαπώ".
{https://exchange.glomex.com/video/v-dhzwb9ygx5c9?integrationId=40599z1skli3nleq}