Μετά από 30 συνεχόμενα χρόνια στη Liga Endesa, μετά από ευρωπαϊκές επιτυχίες κι έναν τίτλο εντός των συνόρων, το SuperCopa του 2016, η ομάδα από τα Κανάρια Νησιά υπέστη έναν υποβιβασμό - σοκ.
Το τρίποντο του Σπίσου στη λήξη του αγώνα της Σαραγόσα με την Μπρεογκάν, έσωσε την ομάδα του αλλά κόστισε στην Γκραν Κανάρια την παραμονή της!!!
Κάτοχος του EuroCup το 2023, φιναλίστ στην ίδια διοργάνωση το 2015 και το 2025 η "ΓκρανΚα" που φέτος έπαιξε στο Basketball Champiοns League αφήνοντας το EuroCup, βίωσε τη χειρότερη σεζόν της σύγχρονης ιστορίας της.
Τον Απρίλιο, είχε λύσει τη συνεργασία της με τον προπονητή, Γιάκα Λάκοβιτς, που βρισκόταν από το 2022 στον πάγκο της κι είχε συμβόλαιο έως το 2027!
Ο Αργεντινός Νέστορ Γκαρσία που τον διαδέχτηκε στο φινάλε δεν "έσωσε την παρτίδα", με ρεκόρ 3-6 στα εννέα τελευταία παιχνίδια της κανονικής περιόδου.
Η Γκραν Κανάρια εξέδωσε ανακοίνωση χθες το βράδι μετά τον υποβιβασμό με την οποία ζητά συγγνώμη από τους φιλάθλους της.
Δεσμεύεται δε ότι θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για άμεση επιστροφή της ομάδας στη μεγάλη κατηγορία.
Τη Δευτέρα δε, θα παραθέσει και συνέντευξη Τύπου.
Οι φίλοι της όμως είναι οργισμένοι.
Κάτω από την ακαοίνωση, στα σχόλιά τους στα ΜΚΔ, ζητούν την παραίτηση όλων των υπευθύνων της ομάδας.
Ο Σιταφά Σαβανέ, ο Σενεγαλέζος, άλλοτε παίκτης της ομάδας που ανέλαβε το διοικητικό πόστο του επικεφαλής πριν από έξι χρόνια, βρίσκεται στο επίκεντρο της οργής των νησιωτών.
Στην ανακοίνωσή της η Γκραν Κανάρια αναφέρει:
"Απόψε ολοκληρώνεται ένας πολύ επώδυνος υποβιβασμός για την ομάδα.
Ξέρουμε απόλυτα τι σημαίνει αυτό για εσάς. Κατανοούμε τον θυμό, τον πόνο και την απογοήτευση όσων έχουν βρεθεί κάθε Σαββατοκύριακο στην Arena, όσων έχουν συνοδεύσει την ομάδα μέσα κι έξω από το νησί και όλων των ανθρώπων που νιώθουν αυτό το έμβλημα ως μέρος της ζωής τους.
Δεν υπήρξαμε αντάξιοι αυτού που αντιπροσωπεύει αυτός ο σύλλογος.
Και το πρώτο, και πιο σημαντικό που θέλουμε να κάνουμε, είναι να σας ζητήσουμε συγγνώμη.
Πολλές από τις αποφάσεις που πάρθηκαν αποδείχθηκαν λάθος, και αναλαμβάνουμε την ευθύνη γι' αυτό.
Είμαστε ενήμεροι ότι πίσω από κάθε κάτοχο διαρκείας κρύβεται κάτι πολύ περισσότερο από έναν άνθρωπο που απλώς γεμίζει μια θέση στην Arena.
Υπάρχει ενθουσιασμός, πάθος, αναμνήσεις, και μια αίσθηση ένταξης που υπερβαίνει οποιοδήποτε αθλητικό αποτέλεσμα. Γι' αυτόν τον λόγο αυτό το χτύπημα μας πονάει τόσο πολύ. Σήμερα έρχεται η ώρα να αναλάβουμε τον πόνο, να μάθουμε από όσα συνέβησαν και να ξεκινήσουμε την ανοικοδόμηση.
Έχουμε την ακλόνητη δέσμευση να ξεκινήσουμε, απόψε κιόλας, τον δρόμο που θα μας οδηγήσει να επαναφέρουμε αυτή την ομάδα εκεί που της αξίζει να είναι. Θα βάλουμε όλα τα μέσα και τη δουλειά που χρειάζεται για να συμβεί αυτό το συντομότερο δυνατό.
Αυτή την επόμενη Δευτέρα θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου.
Ευχαριστούμε που είστε πάντα εκεί, Marea Amarilla.
Στις καλές μέρες και, πάνω απ' όλα, στις πιο δύσκολες.
Θα ξανασηκωθούμε. Πάμε Granca."
H ανάρτηση της Γκραν Κανάρια:
{https://x.com/GranCanariaCB/status/2060460234779345003}