Μετά τη μεγάλη νίκη της Παρτίζαν επί του Ερυθρού Αστέρα για την Αδριατική Λίγκα με 100-94, ο Νικ Καλάθης προχώρησε σε δηλώσεις που αφορούν το μέλλον του.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Αυτή είναι η 17η επαγγελματική μου σεζόν, οπότε έχω συνηθίσει σε όλα αυτά. Είναι ευλογία για μένα να βρίσκομαι στο γήπεδο και να παίζω με αυτούς τους τύπους στο πιο σημαντικό κομμάτι της σεζόν.
Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι ως ομάδα. Θα υπάρξουν πολλές ιστορίες για κάθε παίκτη, αλλά ο κύριος στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε αυτή τη σεζόν με τον σωστό τρόπο».
Όσον αφορά την επόμενη σεζόν:
«Προς το παρόν δεν το σκέφτομαι. Είμαι επικεντρωμένος τώρα στο να κερδίσω την ABA League και ελπίζω να φτάσουμε μέχρι το τέλος. Στο τέλος της σεζόν θα δω τι θα συμβεί».
Ο Καλάθης φέρεται να έχει συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ για τα επόμενα δύο χρόνια.