Ο Ερυθρός Αστέρας παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και τον έχει ψηλά στη λίστα των υποψηφίων για την τεχνική του ηγεσία, σύμφωνα με δημοσίευμα της "Diario Sur".
Ο Ισπανός τεχνικός έχει ήδη ενημερώσει τη διοίκηση και τους παίκτες για την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τον σύλλογο.
Απομένουν μόνο οι τελευταίες λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί το «διαζύγιο» των δύο πλευρών.
Ο Ναβάρο ανέλαβε το 2022, διαδεχόμενος τον Φώτη Κατσικάρη, ενώ μέσα σε τέσσερα χρόνια η ομάδα κατέκτησε επτά τίτλους.
Παράλληλα, ο Ερυθρός Αστέρας βρίσκεται σε αναζήτηση προπονητή εν όψει της νέας σεζόν και εξετάζει σοβαρά την περίπτωσή του.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ήδη υπάρξει επαφή μεταξύ των δύο πλευρών.