Αυτό τόνισε ο κομισάριος του ΝΒΑ, Άνταμ Σίλβερ τα ξημερώματα, προαναγγέλλοντας το τέλος των challenges των προπονητών.
«Οι αποφάσεις θα γίνονται από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης με κάμερες που θα υπάρχουν περιμετρικά στα γήπεδα. Δεν θα έχουμε έτσι τις λεγόμενες αντικειμενικές αποφάσεις των διαιτητών για τις φάσεις.
Το σύστημα θα είναι άμεσο και αυτόματο.
Θα λέει απλώς: "Συνεχίστε το παιχνίδι. Η κατοχή στην τάδε ομάδα".
Έτσι δεν διακόπτουμε τους αγώνες κι ούτε θα χρειάζεται να κάνει challenge ο προπονητής» είπε ο Σίλβερ, χωρίς όμως να δώσει επιπλέον πληροφορίες για το πότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου συστήματος video-διαιτησίας.