Με 6:28 για τη λήξη του αγώνα Σαν Αντόνιο Σπερς-Νιου Γιορκ Νικς, ένας νεαρός έτρεξε στο παρκέ κρατώντας το κινητό του τηλέφωνο κι έβγαλε selfie με τον Γάλλο star των Σπερς, Βίκτορ Γουεμπανιάμα.
Δύο άτομα της ασφάλειας του γηπέδου έσπευσαν να τον απομακρύνουν, ενώ ο Γουεμπανιάμα πρόλαβε να... χαμογελάσει στη selfie του φιλάθλου.
Δείτε τι ακριβώς έγινε στο πιο κάτω video: