Αφού ο Κούπερ Φλαγκ των Ντάλας Μάβερικς νίκησε τον περσινό του συμπαίκτη στο Ντιουκ, Κον Κνεπλ, των Σάρλοτ Χόρνετς, στη μάχη για το βραβείο του rookie της χρονιάς, σήμερα το ΝΒΑ ανακοίνωσε και τις καλύτερες πεντάδες των πρωτοεμφανιζόμενων παικτών για την περίοδο 2025/26.
Μαζί με τον Κούπερ Φλαγκ και τον Κον Κνεπλ, στην καλύτερη πεντάδα βρέθηκε ο Βι Τζέι Έντζκομπ, των Φιλαδέλφια 76ερς.
Αυτή η τριάδα μαλιστα, συγκέντρωσε το 100% των ψήφων.
Την πεντάδα συμπληρώνουν ο Ντίλαν Χάρπερ των Σαν Αντόνιο Σπερς και ο Σέντρικ Κάουαρντ των Μέμφις Γκρίζλις.
Για τη δεύτερη καλύτερη πεντάδα επελέγησαν ο Έις Μπέιλι των Γιούτα Τζαζ, ο Τζερεμάια Φίαρς των Νιου Όρλεανς Πέλικανς, ο Κόλιν Μάρεϊ - Μπόιλς, των Τορόντο Ράπτορς, ο Μαξίμ Ρεϊνό των Σακραμέντο Κινγκς, κι ο Ντέρικ Κουίν των Νιου Όρλεανς Πέλικανς.
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας:
