Ο Τέιτουμ έκανε το δεύτερο double-double κατά την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση έπειτα από τη σχεδόν δεκάμηνη απουσία του κι οι Σέλτικς ανεβάζουν ρυθμούς στην τελική ευθεία της κανονικής περιόδου.
Απέναντι στην Ουάσινγκτον, στο TD Garden της Βοστώνης, προηγήθηκαν έως και με 30 πόντους διαφορά για να φτάσουν στο 44-23 ρεκόρ, σταθερά, στη δεύτερη θέση της Ανατολικής Περιφέρειας.
Ο Τέιτουμ είχε 6/10 δίποντα, 2/9 τρίποντα, 2/2 βολές, 14 ριμπάουντ και επτά ασίστ.
Ο Πορτογάλος Νιμίας Κέτα πρόσφερε 24 πόντους με 11/13 σουτ, 2/3 βολές, 10 ριμπάουντ (τα έξι επιθετικά) για τους Σέλτικς, ενώ 16 πόντους πέτυχε ο Τζέιλεν Μπράουν και από 15 ο Ντέρικ Γουάιτ με τον Λούκα Γκάρζα.
Για τους Γουίζαρντς, ο Τρίσταν Βούκτσεβιτς ήταν πρώτος σκόρερ με 22 πόντους.
Τα δωδεκάλεπτα: 29-27, 64-41, 93-72, 111-100
Tα highlights: