Συνεχίζει το κολεγιακό μπάσκετ να μαζεύει παίκτες από την Ευρώπη και όπως φαίνεται ο επόμενος θα είναι ο Γιαμ Μαντάρ.
Στα 25 του χρόνια, σύμφωνα με το MozzartSport, ο Ισραηλινός γκαρντ θα αφήσει την Ευρώπη και θα αγωνιστεί στο LSU με ποσό-μαμούθ 5 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο!
Στη Χάποελ δεν μπόρεσε να βρει τον χρόνο συμμετοχής που ήθελε από τον Δημήτρη Ιτούδη, καθώς σε 16 αγώνες στη EuroLeague είχε μέσο όρο 3.1 πόντους, 1.1 ριμπάουντ και 1.4 ασίστ σε 9:42 λεπτά ανά αγώνα.